Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

May 20, 2009

day like a raindrop

erm..b4 aku start merepek utk arini....Al-fatihah utk Arwah Zuraini binti Baharudin..So kawan2 aku yg terbaca blog ni sedekahkan al-fatihah utk arwah k.she's my friend at Sek.Keb.Panglima adnan and Sek.Men Si rusa.same class,same village..Arwah meninggal dunia pagi semalam kerana kanser saraf.Sedih sbb xdpt jmpe n melawat arwah.last jmpe arwah rasanya waktu wedding day aku.Semoga rohnya di tempatkan di kalangan org2 beriman amin..ajal kite xtau bile agaknya..takut,insaf,sedih suma ada waktu ayah call bgtau aku semalam.mcm xpercaya je.k lah stop pasal cite yg sedih tu.today aku nye mood da macam raindrop dr tadi..entahla knp ek?mungkin sbb brite yg aku dpt semalam dan ditambah dgn ketidakpuashatian aku..sape yg spoil kan mood aku arini?mcm2 manusia terlibat,student aku,kawan2 kat tmpt keje ni,bos-bos kat atas dan sebagainya...nasib ada blog ni leh gak merawat luka.ko je yg paham aku blog..ko xkisah aku merepek ape ko trima je.xpenah komplainkan.ko mmg best ar.dah la nk semak kertas ujian student jap..kalo layan ni mmg xbrenti2 nk menaip...

2 comments:

  1. dah ajal la ra..nak buat mcmana...

    aku pun takut...takut xsempat bertaubat sblm tuhan amik nyawa...

    ReplyDelete
  2. 2ar..semoga benda2 yg berlaku ni menginsafkan kite

    ReplyDelete