Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

May 28, 2009

Doa selamat..

"Si baju hijau" a.k.a my dad...merangkap penyediakan minuman dr pg-smpai ptg..org suh rehat dia sibuk nk wat air..
menu masakan dr syafira catering port dickson dan di masak oleh chef ani a.k.a my mom.
adat ni rasanya org sarawak je yg ada...berdikir sempena masuk umah baru...macam majlis potong jambu da..baby je lum kuar2 lagi..



lama da rasa xmerepek dlm blog ni .pdhal semalam je xbukak.sbb dgn bangganya memonteng kerja..entahla smlm hati aku caca marba..sedih sgt2 xleh nk g keje.aku di perkotak katikkan.huwahuwahuwa..nyampah emosi plk.nexwk cuti pjg, gawaikan.nk balik pd tiket belon da abis.rindunya kat kg bagan pinang yg permai itu.hehehe...so arini aku tetiba je nk uploadkan gmba waktu majlis doa selamat pd 09.05.09.time kasih warga kg ku yg snggup dtg sebagai tukang masak.dgn disponsor tiket oleh makbapak aku.tiap kali tgk gmba ni rasa bersyukur sgt2.Thanks a lot Mr.Airil sbb dgn sedaya upaya beli rumah ni utk isteri tercinta walaupun xseberapa bunglow tapi cukup utk kita kan.mesti ada ayt jiwang ckit...jom menikmati panorama malam di Lot 7035 desa senadin,miri,Sarawak..peh mcm nk promot beli uma da...

4 comments:

  1. besar siut umh..aku je lum ade umh sndiri lg..huhuu

    ReplyDelete
  2. ala yus..ckp utk tempat berteduh di masa tua...pelan2 kayuh..kat cni kalo tunggu lelama nk bli alamatnye xkan ada.lg satu duit walaumcmana kumpul pun xkan cukup..

    ReplyDelete
  3. aku nak rumah semi-d tingkap berkaca tapi duit tarak...huhu

    ReplyDelete