Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

June 8, 2009

the day i can't forget it!

entry xthn..ape ntah aku pun xtau...saje je wat gempak tapi xder pape pun..sebenarnya last month aritu 1st konvo iCats & ppks branch miri..salu wat kat kuching je.so sume kene terbang ke sana.kali ni "big bos" ckp wat kat miri plk..3 tahun dulu aku naik pentas..aritu tgk student aku plk naik..terharu gakla...tu ar kalo da nama pendidik ni..bangga pun ada..terer gak aku ngaja ek smpai ada gak yg dpt konvo tapi ramai gak yg terkandas gara2 soklan maut aku.hahaha.(xbaik ira..ko mesti kn tlg student..dulu ko blaja pun asignment meniru kawan.kata hati yg baik)..tp peksa wat sorang2 tau.rugi2 bl pk balik nape la xblaja bebetul..kalo x leh smbg master mcm cheeda...Chedaa u are my idol!hehehe..(bodek ckit)


dengan abg morsili(pembaca berita tv1-edisi sarawak)staff kching merangkap pengacara majlis


baju untuk staff akademik..utk kedua kali pakai jubah..teringat waktu blaja dulu..bekp batch 2 pasti xkan dilupakan


separuh dari student yg penah aku ngaja..lepas utk konvo ni.

4 comments:

  1. boleh tahan jubah hang pakei...lagi lawa dari jubah kita grad dulu...hehehehehe...

    best jugak ye kalau jd cikgu nie...

    ReplyDelete
  2. mtk2 xlm lg ade org ngajr kat unikl lak..Amin..

    ReplyDelete
  3. hehehe...tu ar..harap2 pasni aku ada partner..sng nk mtk note..amin...

    ReplyDelete