Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

June 1, 2009

"uLanGtaHun peRkaHwiNan yg ke-2"

01.06.09 aritu genaplah usia perkahwinan aku n mr.airil selama 2tahun.Nak pg honeymoon mr.airil xdpt cuti..last2 makan kat luar je.xpe mr.airil bulan 10 nanti tebus balik(wife yg demand dan sgt2 memahami)hahaha.lame da aku knl mr.airil dekat 8tahun 6bln.last2 kawin jugak.mcm2 da kite lalui bersama..thanks yg diatas sayang dan cinta ayg selama ni xpernah berubah.Syg je kadang2 xpandai nk bersyukur(sedih ni..)tp syg janji syg akan jaga rumahtangga kite sebaik mungkin.mcmane ayg jaga taman n rumput kat umah.kamek syg kitak,i luv u so much,i'm yours and u is mine(kalo mr.airil baca mesti senyum sorang2 ni,apela wife aku suke merepek).yela mr.airil kan baik,nak gi emart(emat =supermarket)wife suh bawak motor je sbb dekat.mr.airil baik ati bawak keta.plg baik siap jemput jiran tetangga gi emart sekali biar keta baru lepas cuci snggup redah(kejadian baru terjadi..hihihi)..itulah kebaikan mr.airil husband kesayangan aku,anak kepada pasangan Hj fadzali dan Hjh Bahyah..so,aku pun hadiahkan la mr.airil baju polo original (bangga diri ckit),dan mr.airil pun bagi aku baju jugak..mesti adil wife mr.airil kan xblh kurang ,mesti lebih atau sama rata..org n.9 kan...


dr aku to mr.airil



dr. mr.airil to aku.

2 comments:

  1. wah..dah 2 tahun...

    aku doakan korang bahagia sampai bila2..

    ReplyDelete
  2. thanks cheeda..pasni turn hg pulak..kejap je rasa

    ReplyDelete